Nokia N97 hands-on video

3.12.2008 KLO 14:30
~1 min lukuaika

Kiitokset Engadgetille tästä videosta!
Jos ette huomanneet niin kyseinen malli kiinnostaa minua ja pakko on joko ronkkia tota ja odotan jonkunlaisia vertailuja iPhonen ja N97:n välille.

[viddler id=f113b6d8&w=437&h=288]

Myös nämä saattaisi kiinnostaa

Puhelinkisan voitti...

maanantaina 1.10.2012 klo 08:46
Nokia Lumia 900! Siis täh! Eihän tämä ollut edes kisassa mukana, miten se voi voittaa!??! Kuinkahan moni tätä seuranneista ajattelee noin? Itse ainakin, jos olisin ulkopuolelta seuraamassa tätä ”kisaa”. Selitän siis teille miksi en vielä hankkinut mitään kisassa olleista älypuhelimista. Lyhyesti syynä oli hinta. Nokia Lumia 900 hinta tipahti sadalla eurolla viime viikon perjantaina. Pohdiskelin… Jatka lukemista Puhelinkisan voitti…

Nokia N97

tiistaina 2.12.2008 klo 13:36
Nokia julkaisi tänään uuden matkapuhelimen, N97 mallin. Kyseisessä mallissa on qwerty näppis ja kosketusnäyttö, joten allekirjoittaneen on melkein pakko päästä hiplaamaan kyseistä matkapuhelinta liikkeessä kunhan se Suomeen asti rantautuu. Suomen hinnaksi arvioidaan verojen kanssa 990 euroa joka on imo aika kova hinta. Videota (thanks Engadget) http://www.youtube.com/watch?v=2O2Li74EYew Lisää informaatiota löydätte: Digitoday Nokia (data sheet) Google Update… Jatka lukemista Nokia N97

Nexus 4 luuri kiinnostaa, mutta sen hinta!

maanantaina 21.1.2013 klo 16:47
Google on alkanut puskemaan omia loistavia tuotteitaan ulos kuten Nexus 7 täppärin, joka tuli hankittua. Onneksi siinä sentään hinta oli täällä pohjolassakin kohdallaan. LG:n valmistama Googlen Nexus 4 kännykkä taas onkin aivan toinen tarina. Otetaan kuitenkin ensin hieman teknistä tietoa tästä puhelimesta esiin. Puhelin on 4.7 tuuman näytöllä varustettu ja sen resoluutio on 1280×768 eli… Jatka lukemista Nexus 4 luuri kiinnostaa, mutta sen hinta!

HERE Maps vs. Apple Maps - Satelliittinäkymä

keskiviikkona 21.11.2012 klo 11:07
HERE Maps julkaisi iPad and iPhone appsit. Koitin sitä pikaisesti sillä Applen kartoissa on aivan kaamea satelliittinäkymä kuten näet alta. Olin toiveikas kun latasin HERE:n kartat ja se näytti hyvältä kun avasin appsin. Pistin satelliittinäkymän päälle ja katsoin miltä se näyttää. Alla näet kuvan ja ero Applen karttoihin on selvä! Tämän syvemmälle en vielä HERE… Jatka lukemista HERE Maps vs. Apple Maps – Satelliittinäkymä

Keskustelu

Tämä artikkeli on tuotu vanhasta blogista ja niiden artikkelien kommentointi on uudistettu. Vanhaan artikkeliin voi kommentoida vain blogin kautta, kun taas uudemmissa näytetään myös Mastodonin kautta tulleet kommentit.

Kommentoi

Voit kommentoida artikkelia alla olevan lomakkeen avulla. Roskapostin välttämiseksi kysymme sähköpostin, mutta emme julkaise sitä. Tekstikenttä ottaa vastaan vain tekstiä ja kaikki muu siivotaan pois.

Mastodon
Pixelfed
GitHub
RSS
3
0
7
3
9