Suomen Ubuntu yhteisön Eee 901 opas

29.9.2008 KLO 09:43
~1 min lukuaika

Bongasin tässä oppaan Ubuntun asennuksesta Eee Pc 901 miniläppärille.
Opas on parempi kuin omani, sillä siinä on kuvia käytetty apuna, jolloin asentaminen on helpompaa.

Erityisesti osioinnin kuvat auttavat, lukekaa ja asentakaa.

http://wiki.ubuntu-fi.org/Asus_EEE_901_konfigurointi

Päivitystä
8.10 versioon on myös tehty asennusopas: http://wiki.ubuntu-fi.org/Asus_EEE_901_konfigurointi_(Intrepid_Ibex)

Myös nämä saattaisi kiinnostaa

Peliläppäri Ubuntulla

torstaina 22.11.2012 klo 15:35
Heräsin ehkä hieman hitaasti tähän, mutta ei ole ensimmäinen kerta. System76 on tuonut markkinoille Ubuntun päällä pyörivän peliläppärin. Ajoitushan on loistava sillä Steam on beta vaiheessa Linux ympäristöllä. Bonobo Extreme mallinen läppäri on aikamoinen tehomylly läppäriksi. Koneessa on kyllä tehoja aika huimasti sillä siitä on mm. i7 prosessori, muistia voi laittaa max. 32 gigaa sekä… Jatka lukemista Peliläppäri Ubuntulla

Kuulumisia vol xyz

maanantaina 10.11.2008 klo 15:23
Siitä on melkein kuukausi kun olen tänne kirjoitellut, en tiedä miksi näin pitkä väli. On pitänyt kirjoittaa monista asioista, mutta yllättäen on jäänyt. Tässä postauksessa olisi tarkoitus hieman valottaa mitä tässä on nyt tapahtunut ja no blogata jotain mielenkiintoista ja vähemmän mielenkiintoista. Sivusto Sivustolla nyt ei ole tapahtunut paljoa, etusivua hieman muokattu sekä päivitetty WordPressin… Jatka lukemista Kuulumisia vol xyz

Eee PC 901 ensi viikolla myyntiin

perjantaina 29.8.2008 klo 13:52
901 version kohdalla arveltiin vielä kolme viikkoa sitten, että se tulisi tämän kuun lopussa myyntiin. Sitten se siirtyi syyskuun alkuun, ja nyt huhuttu päivä olisi 5.9. Eli veikkaisin että saan oman kappaleeni käsiin syyskuun toisella viikolla, päivästä en tiedä vielä, mutta toivotaan näin. Olen arvellut jo pitempään, että näin tulee käymään ja toivottavasti tuleminen ei… Jatka lukemista Eee PC 901 ensi viikolla myyntiin

OS X varmuuskopiot Ubuntu palvelimelle

tiistaina 18.11.2014 klo 08:31
OS X tarjoaa erittäin toimivan varmuuskopioinnin jos suoraan. Itse olen käyttänyt tähän asti ulkoista kiintolevyä varmuuskopiointiin Time Machinella. Eilen tuli kuitenkin mieleen, että miksi en käyttäisi toimiston nurkassa olevaa Ubuntu pohjaista palvelinta hyödyksi ja laittaisi sinne varmuuskopiot menemään? Löysinkin nopeasti ohjeen minkä suomennankin teille tässä niiltä osin mitä itse tarvitsi tehdä. Tätä operaatiota varten tarvitset… Jatka lukemista OS X varmuuskopiot Ubuntu palvelimelle

Keskustelu

Tämä artikkeli on tuotu vanhasta blogista ja niiden artikkelien kommentointi on uudistettu. Vanhaan artikkeliin voi kommentoida vain blogin kautta, kun taas uudemmissa näytetään myös Mastodonin kautta tulleet kommentit.

Kommentoi

Voit kommentoida artikkelia alla olevan lomakkeen avulla. Roskapostin välttämiseksi kysymme sähköpostin, mutta emme julkaise sitä. Tekstikenttä ottaa vastaan vain tekstiä ja kaikki muu siivotaan pois.

Mastodon
Pixelfed
GitHub
RSS
3
1
5
3
3