GTA V traileri

14.11.2012 KLO 17:36
~1 min lukuaika

Uusi GTA on tulossa keväällä 2013. Ensimmäinen traileri tuli jo aikaa sitten. Uusi traileri julkaistaan alle puolen tunnin päästä joten katso se silloin joko täältä tai toisaalta (varastin Tonilta tämän videon!)!

Tulen 100% varmuudella hankkimaan tämän pelin kunhan se keväällä tulee!

Myös nämä saattaisi kiinnostaa

Elgato Game Capture HD

keskiviikkona 25.7.2012 klo 16:14
Törmäsin tähän Elgato Game Capture HD -laitteeseen jo joskus aiemminkin, mutta tänään törmättyäni uudestaan päätin kirjoittaa siitä lyhyen katsauksen. Elgato Game Capture HD on laite jolla voit tallentaa pelivideoita XBOXilta ja PS3:lta joko PC:llesi tai MACillesi. Laitteen mukana tulee itse laite, USB kaapeli jolla laitteen saa kiinni koneeseen, HDMI piuha jolla XBOXin saa kiinni laitteeseen sekä PS3… Jatka lukemista Elgato Game Capture HD

Call of Duty: Black Ops 2

keskiviikkona 14.11.2012 klo 14:45
Koska ensimmäinen Black Ops oli hyvä ja CoD sarja on oikeastaan aina ollut lähellä sydäntä. Ajattelin hankkia uusimman Black Opsin. Olen jonkun verran pelannut uutta Blopsia ja täytyy sanoa, että on ollut aika hauskaa. Olen koittanut yksinpeliä, zombiemodea ja moninpeliä. Yksinpeli vaikuttaa yhtä putkijuoksulta kuin aiemmatkin, mutta onhan nuo ennenkin tullut kahlattua läpi ja on… Jatka lukemista Call of Duty: Black Ops 2

Kerbal Space Program (KSP)

maanantaina 17.6.2013 klo 19:56
KSP eli Kerbal Space Program on erittäin koukuttava peli, jossa voit rakentaa oman raketin ja lentää sillä avaruuteen – siis mikäli se kestää ja ei räjähdä laukaisussa. Pelihän on Alpha-vaiheessa vielä joten se kehittyy vielä ja siihen on tulossa varmaan paljon lisää vaikka nytkin tuntuu, että siinä on aivan hillittömästi tavaraa. Pelissä ei ole vielä… Jatka lukemista Kerbal Space Program (KSP)

Call of Duty: Black Ops 2 - Zombies!!!

perjantaina 16.11.2012 klo 16:29
Olen kokeillut tappaa zombeja Black Ops 2:ssa. Olen pelannut kolme matsia sitä ja alla on videoo uusimmasta. Kentän nimeä en muista, mutta ajelin bussilla ja tapoin jotain ihmeötököitä. Ihan eri settiä kuin aiemmassa zombie modessa, aika hauskaa! Olen pelannut Zombeja vasta yksinään joten moninpelistä ei ole kokemusta sillä saralla. Minusta hauskinta on pelata tuttujen kavereiden… Jatka lukemista Call of Duty: Black Ops 2 – Zombies!!!

Keskustelu

Tämä artikkeli on tuotu vanhasta blogista ja niiden artikkelien kommentointi on uudistettu. Vanhaan artikkeliin voi kommentoida vain blogin kautta, kun taas uudemmissa näytetään myös Mastodonin kautta tulleet kommentit.

Kommentoi

Voit kommentoida artikkelia alla olevan lomakkeen avulla. Roskapostin välttämiseksi kysymme sähköpostin, mutta emme julkaise sitä. Tekstikenttä ottaa vastaan vain tekstiä ja kaikki muu siivotaan pois.

Outi
13 vuotta sitten
Niin ihan varmasti tulet hankkimaan tämän pelin - nimittäin minulle! ;) <3
Marko
13 vuotta sitten
Pitänee varmaan Xboxille ja PC:lle... :D
Mastodon
Pixelfed
GitHub
RSS
3
1
0
0
7