iPad 2 & lisätarvikkeet

27.2.2012 KLO 17:28
~1 min lukuaika

Tein pienen videon omista iPad 2 lisätarvikkeista. Laatu ei ole kaikkein parasta, mutta tätä parempaan ei pysty nykyisillä videon taltiointi välineillä!

Videossa on näkyvissä seuraavat lisätarvikkeet: Targus stylus, Casecrown suoja, Apple Smart Cover, Apple langaton Bluetooth näppis. Sekä muut mainitut lisätarvikkeet: Camera kit ja AV kit.

Myös nämä saattaisi kiinnostaa

iPad 2 - tietokoneen korvaajana?

torstaina 5.1.2012 klo 18:10
Applen iPad 2 on tosiaan loistovekotin. Tämä on ainakin oma mielipiteeni ollut siitä lähtien, kun olen hankkinut tämän. Tässä artikkelissa pohdiskelen voisiko iPad 2 korvata läppärini päivittäisessä käytössäni. En tule käsittelemään työkäyttöäni tässä jutussa vaan se tulee sitten myöhemmin. Olen kirjoitellut aiemminkin iPad 2:sta ja pohdiskellut parasta tablettiakin, mutta tämänkaltainen kirjoitus voi herättää hieman keskusteluakin… Jatka lukemista iPad 2 – tietokoneen korvaajana?

iPad 2 vai uusi iPad?

tiistaina 13.3.2012 klo 21:32
Viime viikolla Apple julkisti uuden iPadin joka ei saanutkaan numeroa perään joten sitä sanonkin uudeksi iPadiksi tai iPad 4G:ksi. Itsellänihän on iPad 2, mutta nimenomaan tuo karvalakkimalli ilman mitään mobiiliverkkoyhteyksiä. Olen kuitenkin kokenut tämän erittäin tarpeelliseksi ominaisuudeksi iPadissä, varsinkin kun semmoista ominaisuutta ei ole. Mitä eroja näissä kahdessa siis loppujen lopuksi on? Prosessori on ensimmäisenä… Jatka lukemista iPad 2 vai uusi iPad?

Autetaan iPad pois vankilasta

tiistaina 12.6.2012 klo 18:37
Päästin auttaa iPadin pois vankilasta lähinnä sen takia, koska 3G verkossa laitteen oma Youtube appsi ei toista videoita HD-laadulla. Toisena syynä oli oikeastaan se, että haluaisin nauhoittaa laitteen näyttöä ilman WiFi verkkoa. Onneksi homma on tänä päivänä suhteellisen helppoa. iTunes auki ja backuppi Macille talteen. Napin painallus Absinthella ja homma on oikeastaan siinä. Loppu ilta… Jatka lukemista Autetaan iPad pois vankilasta

iPhone 4 power pack - video

sunnuntaina 10.6.2012 klo 15:36
Olen huomannut, että kesän tullessa on lisääntynyt liikenne iPhonen aurinkokennolaturia kohden. Huomasin etten tehnyt vajaa vuosi sitten ollenkaan videota tästä laitteesta ja tässä se tulee.

Keskustelu

Tämä artikkeli on tuotu vanhasta blogista ja niiden artikkelien kommentointi on uudistettu. Vanhaan artikkeliin voi kommentoida vain blogin kautta, kun taas uudemmissa näytetään myös Mastodonin kautta tulleet kommentit.

Kommentoi

Voit kommentoida artikkelia alla olevan lomakkeen avulla. Roskapostin välttämiseksi kysymme sähköpostin, mutta emme julkaise sitä. Tekstikenttä ottaa vastaan vain tekstiä ja kaikki muu siivotaan pois.

Mastodon
Pixelfed
GitHub
RSS
3
1
5
2
9