I get your hint fellas

25.11.2008 KLO 08:59
~1 min lukuaika

Tutkiskelin tässä aikani kuluksi sivuston statistiikkaa ja lähinnä hakusanoja millä tänne sivulle on tultu.
Miniläppärien suosion huomaa myös sivuston statistiikassa, sillä aika moni kävijä on tullut tänne sivulle hakusanoilla Eee PC, Eee PC 901 ja Eee Pc Ubuntu.

Mitä tästä voin päätellä?
Joko sen, että teitä kiinnostaa miniläppärit ja Linux käyttöjärjestelmä siinä. Tai sitten te haluatte tietää miten homma toimii allekirjoittaneella.
Oli se kummin tahansa niin pitää koittaa kirjoitella lisää asioita kyseisistä vekottimista ja jos saisin hieman kirjoiteltua jotain opastakin teille.
Mietinnässä olisi ainakin Firefoxin kustomointia sopivammaksi miniläppärille ja vinkkejä Windows XP:n kustomointiin.

Katsellaan ja kuulostellaan!

Myös nämä saattaisi kiinnostaa

#MKnet @ QuakeNet

maanantaina 22.12.2014 klo 16:17
Jotkut muistaa varmaan ajan jolloin ylläpidin omaa webhostia ja ajan jolloin tarjosin ilmaisia irssi shellejä. Näiden kokemusten kautta olenkin kerännyt oppia ja tietoa itselleni tätä päivää varten. Nämä ilmaiset projektit ovat mahdollistaneet sellaisen oppimisen mihin en muuten olisi välttämättä tilaisuutta saanut. Olkoon tämä alku teille kaikille ilmaisena vinkkinä: Säätäkää, kokeilkaa ja yrittäkää! Takaisin otsikon mukaiseen… Jatka lukemista #MKnet @ QuakeNet

Uutta teemaa, taas!

maanantaina 5.8.2013 klo 13:05
WordPressistä tuli uusi 3.6 versio ja ihastuin heti sen TwentyThirteen teemaan. Päätinkin lähteä tuunaamaan siitä omaa lapsiteemaa ja tuloksen näet tässä. Mitään kauhean dramaattista en ole vielä tehnyt ja headeria tulen tuunaamaan enemmänkin kunhan keksin millaiseksi haluan tehdä sen. Leveyttä lisäsin sillä oletuksena sitä oli mielestäni liian vähän. Otin myös kasan lisäosia pois päältä ja… Jatka lukemista Uutta teemaa, taas!

Keskustelualue on auki (taas)

torstaina 23.6.2016 klo 14:09
Laitoinpa serverin siirron ja Githubin käytön kunniaksi keskustelualueen taas auki. Se on tällä kertaa tehty kehitteillä olevan Flarumin päälle.

Keskustelualue on avattu!

sunnuntaina 21.12.2014 klo 20:15
Aloitetaan podcastissani lupaamat uudistukset tällä keskustelualueen avaamisella. Oikealla on pieni kuva tästä alueesta ja kerronkin seuraavaksi hieman lisää tästä keskustelualueesta ja mitä kaikkea onkaan säädetty. Ensinnäkin tuo on rakennettu maksullisen XenForon päälle. Minulla on pari lisenssiä tuohon ja laitoin toisen hyötykäyttöön tämän sivuston kautta. Tuossa lisenssissä on myös kiinni yksi resurssinhallinnan palikka ja tulenkin sinne laittamaan… Jatka lukemista Keskustelualue on avattu!

Keskustelu

Tämä artikkeli on tuotu vanhasta blogista ja niiden artikkelien kommentointi on uudistettu. Vanhaan artikkeliin voi kommentoida vain blogin kautta, kun taas uudemmissa näytetään myös Mastodonin kautta tulleet kommentit.

Kommentoi

Voit kommentoida artikkelia alla olevan lomakkeen avulla. Roskapostin välttämiseksi kysymme sähköpostin, mutta emme julkaise sitä. Tekstikenttä ottaa vastaan vain tekstiä ja kaikki muu siivotaan pois.

Mastodon
Pixelfed
GitHub
RSS
3
0
9
5
6