Ulkoasu uudistettu

15.7.2012 KLO 19:11
~1 min lukuaika

Uudistin taas vaihteeksi tämän sivuston ulkoasun. Värimaailma pysyy suunnilleen samana ja elementit oikeastaan vain vaihtuivat edelliseen verrattuna.

Tämäkin ulkoasu pohjautuu Bootstrappiin, joten taustalla on suhteellisen pätevä framework. Suosittelen kokeilemaan!

Mikäli löydät bugin tai jonkin härön niin ilmoitathan siitä minulle vaikka tämän kirjoituksen kommentteihin. Palaute on myös tervetullutta!

Myös nämä saattaisi kiinnostaa

Kaikki kirjoitukset eivät menesty

keskiviikkona 21.11.2012 klo 21:45
Melkein kaikkien bloggaajien haave on luoda menestyvä blogi. Tämä ei mielestäni ole vielä siellä. Toki täällä on kirjoituksia, jotka keräävät päivä toisensa jälkeen katselukertoja Googlen kautta. Sekä niitä kirjoituksia, jotka linkitetään muualla ja ovat sitä kautta suosittuja jonkin aikaa. Osa kirjoituksista lähtee kiertämään sosiaalisessa mediassa. Sitten on nämä kirjoitukset, joita lukee vain kourallinen ihmisiä. Itsellä… Jatka lukemista Kaikki kirjoitukset eivät menesty

Uusi ulkoasu!

keskiviikkona 10.12.2014 klo 19:40
Sain inspiraation tehdä uutta ulkoasua ja olenkin jo useamman kerran aloittanut tämän uudestaan. Nyt kuitenkin sain valmiiksi ensimmäisen julkista katselua kestävän version ulos. Jonkin verran on vielä säätämistä ja tulen tekemään sitä lähipäivien aikana! Kommentit ja muut viestit voi pistää tuohon kommenttiboxiin!

Olen uusinut teeman (jos et jo huomannut)

sunnuntaina 22.11.2015 klo 15:27
Vaihdoin teemaa tässä pari-kolme viikkoa sitten. Löysin mahtavan teeman nimeltä Independent Publisher ja päätin tehdä siitä lapsiteeman omaa blogia varten. Käänsinkin osittain tämän jo suomeksi aiemmin tällä viikolla ja tein pientä tuunausta sinne sun tänne. Tänään tein vielä lisää tuunauksia ja päätin kirjoittaa tämän perinteisen postauksen siitä, että teema on vaihtunut. Itselleni ehkä isoin muutos… Jatka lukemista Olen uusinut teeman (jos et jo huomannut)

Keskustelualue on auki (taas)

torstaina 23.6.2016 klo 14:09
Laitoinpa serverin siirron ja Githubin käytön kunniaksi keskustelualueen taas auki. Se on tällä kertaa tehty kehitteillä olevan Flarumin päälle.

Keskustelu

Tämä artikkeli on tuotu vanhasta blogista ja niiden artikkelien kommentointi on uudistettu. Vanhaan artikkeliin voi kommentoida vain blogin kautta, kun taas uudemmissa näytetään myös Mastodonin kautta tulleet kommentit.

Kommentoi

Voit kommentoida artikkelia alla olevan lomakkeen avulla. Roskapostin välttämiseksi kysymme sähköpostin, mutta emme julkaise sitä. Tekstikenttä ottaa vastaan vain tekstiä ja kaikki muu siivotaan pois.

Petri
13 vuotta sitten
Vaikuttaa hienolta. Täytyypä tutustua tarkemmin vaikkakin huomasin jo yhden asian, kun kirjanmerkeissäni on tallennettu blogisi osoitteeksi www.markokaartinen.net/blogi/ ja nyt siellä ei näytä olevan mitään. Kannattaa varmaan laittaa htaccessilla joku redirecti.
Marko
13 vuotta sitten
Aivan, pitääpä pistää mieleen ja laittaa tänään tuo redirect toimintaan. Olen taustalla myös kategorisoinut näitä postauksia joten tulen hieman tuunaamaan vielä sivustoa :)
Mastodon
Pixelfed
GitHub
RSS
3
1
5
3
1